torsdag 13 mars 2014

Stuglivet fortsätter

Dagen började på bästa tänkbara sätt med varmchoklad på farmors vis. Sen tog jag och hundarna en skidtur. Tillbaka i stugan slängde jag ihop en kaka tills bästa Julia kommer och gör mig sällskap :) Sen satt jag mig och stickade framför öppna spisen. Efter en stunds stickande så var det dags att börja laga lunchen tills pappa och Julia kom upp. det fick bli egenlagad pizza :)

Efter att ha lunchat och pappa åkt tillbaka hem så spände jag och Julia på oss skidorna och Vega sin pulka så skidade vi ut. Tyckte jag att det var dåligt med snö i förrgår så var det inget mot dagens snöläge! En timma var vi ute, det var väldigt skönt att få frisk luft och trevligt hade vi! Hundarna älskade det!






Så här trött blir man efter en skidtur

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar