fredag 14 mars 2014

Snön kom tillbaka!

När vi tittade ut genom stugfönstret i morse så var landskapet åter färgat vitt! 

Bounty kollar även hon ut full av förväntan :)
 Det har inte bara snöat idag, det har även blåst en hel del. Jag måste nog erkänna att jag tillhör en av dem som gillar när det blåser lite. När man känner naturens krafter. Det får mig verkligen att känna mig levande :) Jag, Julia och hundarna var ute på två skidturer idag. Så himla härligt!
Vega och Bounty.

Julia, Yoda och Vega.

Bounty söker skydd i mitt knä undan vinden.

Yoda och Vega i vinden.

Vega sträcker ut.

Solen letar sig fram. 




Har fått åka pulka med Vega idag. Stark tjej!

Avslutade kvällen med mandelugnspannaka och frukt. Sen spelade vi spel resten av kvällen.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar