fredag 18 maj 2012

Tromsö

Igår kom pappa upp till Tromsö med min cykel, så nu kan jag starta cykla. Men saker är inte längre som de var för bara en vecka sedan. Därför kommer starten på cyklingen skjutas fram ytterligare lite. Kommer skriva mer om det senare ;) Men kan ge en liten ledtråd, jag kommer inte cykla ensam från Tromsö.
Tack snälla pappa för att du körde hela vägen hit med min cykel och resten av prylarna, och tog alla vinterprylar med dig hem igen. Tack snälla Julia för morotskakan och chokladen, du är en bra lillasyster :). Tack mamma för att du laddade min telefon så att jag kan ringa igen.
Ett extra stort tack till Elin, Martin och Maria för att jag har fått bo hos er de här dagarna, för att du Elin hjälpt mig att få Vega att se ut som en bouvier igen, samt för allt annat ni gjort för mig, ni är guld värda! Sara, så fint att få vara med dig igen!

Som sagt skriver mer innan jag startar cyklingen :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar