söndag 28 augusti 2011

Nu börjar jag cyklingen från Lofoten till Jämtland:)


Alla prylar ligger nu i packpåsar och cykelväskor. Nu startar turen på riktigt! Tungt är det, men det fina är att packningen hela tiden kommer bli lättare! Första etappen blir mot Leknes, får se hur långt vi tar oss. Men en sak är säkert, det är med blandade känslor jag lämnar denna underbara plats, ÄLSKAR Kabelvåg och Lofoten. Ska bli fint att komma hem också.
Vet inte hur ofta jag kommer att kunna uppdatera längs vägen. Så ni där hemma; -bli nu inte allt för oroliga ifall ni inte får tag på mig på mig på en dag eller två. Batteriet på mobilen kan ta slut och man vet aldrig hur mottagningen är.

5 kommentarer:

  1. Önskar dig en trevlig tur, se upp för trafiken.Vi tänker på gig. Kram mamma o pappa

    SvaraRadera
  2. Lycka till! Var rädd om dig.

    /Per

    SvaraRadera
  3. Lykke til Lina og Vega!
    Mange klemmer fra Elin

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vi följer dej och Vega hela vägen hem, så klart!
    Från Gammel Husse o Matte, Mamma Ötzie o "mostera" Lakka!!!Lycka till och ta hand om varandra.
    Lovaktarna i Moliden mejl. lostrale@telia.com

    SvaraRadera